کورونا وائرس: سندھ بھر میں ریستوراں ، ڈھابوں کو رات 9 بجے تک بند رکھنے کا حکم دیا جاسکتا ہے

کورونا وائرس: سندھ بھر میں ریستوراں ، ڈھابوں کو رات 9 بجے تک بند رکھنے کا حکم دیا جاسکتا ہے
38 Views

کراچی: سندھ حکومت شام 9 بجے تک ڈھابوں اور ریستورانوں کو بند کرنے کی ہدایت کر سکتی ہے کیونکہ پیر کے روز صوبے اور ملک میں انفیکشن کے نئے کیسز کی اطلاع ملی ہے۔

سندھ حکومت کے ترجمان کے مطابق ، وزیراعلیٰ نے کورون وائرس وبائی امراض کے لئے احتیاطی تدابیر کے بارے میں ‘صفر رواداری’ کی پالیسی اپنانے کا فیصلہ کیا ہے۔ عہدیدار نے مزید بتایا کہ اگر رات گئے ہوٹلوں اور سودے بازی سے باز نہ آیا تو صوبائی حکومت ڈھاباس اور ریستوراں کو رات نو بجے تک بند کرنے کی ہدایت کر سکتی ہے۔

تاہم ترجمان نے واضح کیا کہ گروسری اسٹورز کو جلد بند کرنے کی ہدایت نہیں کی جائے گی۔

اس عہدیدار نے بتایا کہ آئی جی سندھ کو ہدایت کی گئی ہے کہ وہ ڈیٹل ، ٹشو پیپرز ، اور ہینڈ سینیائٹرز فروخت کرنے والوں کو مہنگے داموں فروخت کرے۔

اس سے قبل ، وزیر اعلی نے ایک پریس کانفرنس کی تھی جہاں انہوں نے انکشاف کیا تھا کہ صوبے میں کورونا وائرس کے مریضوں کی تعداد 103 ہوگئی ہے۔ شاہ نے انکشاف کیا تھا کہ 103 میں سے 76 سکھر ضلع تفتان سے آئے تھے (وہ اصل میں ایران گئے تھے) جبکہ وائرس کے 25 مریض کراچی میں تھے اور ایک کیس حیدرآباد میں سامنے آیا تھا۔

کوروناویرس ٹیلی 130 سے ​​تجاوز کر گئی؛ سندھ میں تیزی سے اضافے کی اطلاع ہے ، کے پی نے پہلے کیس کی اطلاع دی
منگل کے روز پاکستان میں تصدیق شدہ کیسوں کی تعداد بڑھ کر 136 ہوگئی ہے ، حال ہی میں تفتان کے راستے ایران سے واپس آنے والے عازمین حج میں معاملات میں تیزی سے اضافہ ہوا ہے۔

محکمہ صحت سندھ کے مطابق ، سکھر میں تفتان سے مجموعی طور پر 76 افراد نے اس وائرس کا مثبت تجربہ کیا ہے ، جہاں ان کو قرنطین کیا گیا ہے ، جب کہ کراچی میں 27 اور ایک حیدرآباد میں ہے۔

خیبر پختونخوا میں بھی پندرہ نئے کیس رپورٹ ہوئے ہیں ، یہ سب زائرین تھے جو تفتان کے راستے پاکستان واپس آئے تھے۔

بلوچستان میں دس ، اسلام آباد کے چار ، گلگت بلتستان کے تین ، اور ایک پنجاب کے کیس سامنے آئے ہیں۔

قومی تعداد ، اس کے نتیجے میں ، بڑھ کر 136 ہوگئی ہے۔

Zee Crunch

Welcome to our new exciting Website Name as Zee Crunch. Our main focus is to provide best and timely information to the visitors. We have to collect the best information from our sources and deliver to Our Visiter.
%d bloggers like this: