پاکستان آنے والے مسافروں کو کورونا وائرس ٹیسٹ کے نتائج فراہم کرنا ہوں گے

پاکستان آنے والے مسافروں کو کورونا وائرس ٹیسٹ کے نتائج فراہم کرنا ہوں گے
32 Views

اسلام آباد: سول ایوی ایشن اتھارٹی نےپاکستان آنے والے بین الاقوامی مسافروں کے لئے پروازوں میں سوار ہونے سے قبل کورون وائرس ٹیسٹ کے نتائج فراہم کرنا لازمی قرار دے دیا ہے۔

سی اے اے کی جانب سے ایک نوٹیفکیشن میں اس بات کی تصدیق کی گئی ہے کہ “پاکستانی ہوائی اڈوں پر آنے والے تمام بین الاقوامی مسافروں کو طیارے میں سوار ہونے سے 24 گھنٹوں کے دوران کی جانے والی آر ٹی پی سی آر کے ذریعے COVID-19 کے ٹیسٹ کے نتائج کی ایک کاپی فراہم کرنا ہوگی۔”

نوٹیفیکیشن کے مطابق یہ تقاضے 21 مارچ 2020 ء سے نافذ ہوں گے۔

ٹیسٹ کے نتائج کی کاپی میں مسافر کا نام اور پاسپورٹ نمبر ہونا چاہئے اور اصل نتیجہ پاکستان میں اترنے والے ہوائی اڈے پر فراہم کیا جائے گا۔

سی اے اے نے کہا کہ ایئر لائن آپریٹرز کی ذمہ داری ہوگی کہ وہ اس بات کو یقینی بنائیں کہ طیارے میں سوار ہونے سے قبل تمام مسافر اپنے ٹیسٹوں کی کاپی فراہم کریں۔

علاوہ ازیں ، سی اے اے نے کہا کہ مسافر صحت کے اعلامیے کا ایک مکمل فارم پاکستان کے ایئر پورٹ ایئر پورٹ پر بھی فراہم کریں گے۔

اتھارٹی نے ایئر لائن آپریٹرز سے مطالبہ کیا کہ وہ ہر اترنے اور مسافروں کے داخلے کے مابین بین الاقوامی طریقہ کار کے مطابق طیارے کی تلفظ کو یقینی بنائے۔

مزید ، سی اے اے نے اعلان کیا ہے کہ گوادر اور تربت والے جہازوں کے علاوہ پاکستان کے تمام بین الاقوامی ہوائی اڈوں پر بین الاقوامی پروازوں کا عمل دوبارہ شروع ہوگا۔

پاکستان نے لاہور ، کراچی اور اسلام آباد کے علاوہ پاکستان کے تمام ہوائی اڈوں کے لئے تمام بین الاقوامی پروازیں معطل کرنے کا فیصلہ کیا تھا۔ یہ بھی 21 مارچ 2020 سے نافذ ہوگا۔

ملک بھر میں کورونا وائرس کے کیسز 237 تک بڑھ گئے
منگل کو سندھ ، پنجاب اور خیبر پختون خوا سے نئے مریضوں کی اطلاع موصول ہونے کے بعد ملک بھر میں کوویڈ 19 کے مرض کی تعداد 237 ہوگئی۔

صوبہ بھر میں شام 6 بجکر 45 منٹ تک مقدمات کا وقفہ ہوا:

• سندھ: 172

• پنجاب: 26

• خیبر پختونخوا: 16

• بلوچستان: 16

• اسلام آباد کیپیٹل ٹیریٹری: 4

• گلگت بلتستان: 3

عالمی سطح پر ، 162 ممالک متاثر ہوئے ہیں ، 7،000 سے زیادہ افراد ہلاک اور 184،000 سے زیادہ اس بیماری سے متاثر ہوئے ہیں کیونکہ یہ تیزی سے نئے علاقوں میں پھیلتا ہے۔

وباء کا مرکز اب یورپ چلا گیا ہے ، جو روزانہ نئے معاملات میں تیزی سے اضافہ ریکارڈ کر رہا ہے۔

Zee Crunch

Welcome to our new exciting Website Name as Zee Crunch. Our main focus is to provide best and timely information to the visitors. We have to collect the best information from our sources and deliver to Our Visiter.
%d bloggers like this: