سندھ میں کورونا وائرس کے مزید 15 کیس رپورٹ ہوئے ، ملک بھر میں اس کی تعداد 519 ہوگئی

سندھ میں کورونا وائرس کے مزید 15 کیس رپورٹ ہوئے ، ملک بھر میں اس کی تعداد 519 ہوگئی
36 Views

ہفتہ کو سندھ میں کورونا وائرس کے 15 نئے کیس رپورٹ ہوئے جن کی صوبائی تعداد 267 ہوگئی۔

محکمہ صحت سندھ کے مطابق ، سکھر میں تفتان سے آنے والے زائرین کے لئے یہ نئے معاملات رپورٹ ہوئے ہیں۔

پاکستان میں تصدیق شدہ کیسوں کی تعداد اب 519 ہے۔

ایک دن پہلے ہی ، پاکستان نے کورونا وائرس سے اپنی تیسری موت ریکارڈ کی تھی۔ سندھ میں پہلا۔

وزیر صحت سندھ ڈاکٹر عذرا فضل پیچوہو نے صوبے میں 77 سالہ COVID-19 مریض کی ہلاکت کی تصدیق کی ہے۔

وزیر نے کہا کہ مریض کینسر سے بچنے والا تھا اور جب اسے وائرس کا معاہدہ ہوا تو اسے ذیابیطس اور ہائی بلڈ پریشر تھا۔ انہوں نے مزید کہا کہ مریض کے پاس سفر یا رابطے کی کوئی تاریخ نہیں ہے ، اس کا مطلب ہے کہ انہوں نے برادری سے وائرس لیا۔

حکام نے بتایا کہ اس ہفتے کے اوائل میں ، کے پی کے دو مریضوں نے کورون وائرس کے لئے مثبت ٹیسٹ لینے والے افراد کی موت کی تھی۔ تاہم ، ان ممالک کی سفری تاریخ رہی جو وباء کا شکار ہوچکے ہیں۔ جمعہ کے روز سندھ سے تعلق رکھنے والے مریض کی اس وائرس کے مقامی منتقلی سے پہلی موت تھی۔

سندھ ملک میں سب سے زیادہ متاثرہ صوبہ ہے ، اس وائرس کے 267 واقعات کی تصدیق ہوئی ہے۔ پنجاب میں 96 ، کے پی میں 23 ، بلوچستان میں 92 ، اسلام آباد میں 10 ، اور جی بی میں 30 تصدیق شدہ واقعات ہیں۔

عالمی سطح پر ، 185 ممالک متاثر ہوئے ہیں ، 10،000 سے زیادہ افراد ہلاک اور 253،000 سے زیادہ اس بیماری سے متاثر ہوئے ہیں کیونکہ یہ تیزی سے نئے علاقوں میں پھیلتا ہے۔ وباء کا مرکز اب یورپ خصوصا اٹلی منتقل ہوگیا ہے ، جو روزانہ نئے واقعات اور اموات میں تیزی سے اضافہ ریکارڈ کر رہا ہے۔

Zee Crunch

Welcome to our new exciting Website Name as Zee Crunch. Our main focus is to provide best and timely information to the visitors. We have to collect the best information from our sources and deliver to Our Visiter.
%d bloggers like this: